נקבעה המזוזה במרכז הרפואי החדש "נוף נחלים"

עפר גדנקן No Comments on נקבעה המזוזה במרכז הרפואי החדש "נוף נחלים"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהשתתפות רבנים, ראש העיר פתח תקווה, אישי ציבור, מנהלי מחוז שרון ומרחב פתח תקווה במכבי שירותי בריאות, נערך טקס קביעת המזוזות וחנוכת הבית למרכז הרפואי החדש והמתקדם "נוף נחלים", וכן פתיחת המרכז הרפואי המחודש "הדר גנים". מדובר במרכז רפואי חדשני שממוקם במרכז 'קרסו' בלב השכונה החדשה, המציע את סטנדרט שירותי הבריאות הגבוה ביותר. יחד עם חנוכת הבית למרכז החדש, נפתח גם המרכז הרפואי הוותיק בשכונת הדר גנים לאחר שחודש והותאם לסטנדרט החדשני והמתקדם ביותר. שני המרכזים מציעים יחד פריסת שירותים רחבה ונגישה לתושבי השכונה.

מכבי ממשיכה בתנופת הפיתוח בפתח תקווה עם שני מרכזים רפואיים מתקדמים שנפתחו בטקס רב רושם בשכונת נוף נחלים ובמרכז הקיים בשכונת הדר גנים, לאחר שחודש באופן נרחב לטובת התושבים. המרכז החדש הינו גדול וחדשני, והוא מציע שירותי בריאות נוספים כמו רופאים מומחים מתחומים שונים, רפואה ראשונית ומקצועית, רפואת משפחה, אחיות, מעבדה הפועלת בשירות ייחודי גם בשעות הערב ובקרוב גם רפואת ילדים, בתנאי נוחות מרביים ועם האבזור החדש והמתקדם ביותר.

במקביל לפתיחת המרכז החדש, המרכז הוותיק שברחוב מנחם בגין בשכונת הדר גנים נפתח גם הוא במתכונת מחודשת המציעה את מיטב שירותי המומחים במקום חדשני שהותאם לסטנדרטים החדשים והמתקדמים ביותר של עולם הבריאות, כולל מרפאת שבת וחג שפועלת במקום לטובת התושבים עם מענה רפואי ייחודי של רופא ואח. שני המרכזים החדשים מציעים יחד פריסת שירותים רחבה ונגישה לתושבי השכונה, והם מצטרפים למרפאת עמישב החדשה הממוקמת במרחק הליכה מהשכונה, ולמרפאת סירקין הקרובה. בנוסף לכל השירות החדש, במרכז 'קרסו' בשכונת נוף נחלים נפתח גם מרכז רפואי חדש ומרווח של 'מכבידנט', אשר נותן מענה יחיד בשכונה לחברי מכבי ברפואת השיניים.

בטקס הפתיחה וקביעת המזוזה השתתפו ראש ישיבת "אור ישראל" הגאון רבי יגאל רוזן שליט"א, רב ביהכנ"ס אבי עזרי הגאון רבי יוסף זונדל רוזנטל שליט"א, רב קהילת קהל חסידים בקרית בעש"ט הגאון רבי יקותיאל רוזנבוים שליט"א, הגאון רבי אהרן יצחק לפידות שליט"א מרבני שכונת הדר גנים, ראש העיר פתח תקווה מר רמי גרינברג, חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד, ראש מחוז השרון במכבי ד"ר אנג'לה עירוני, מנהל התפעול המחוזי מר חגי קנטרוביץ, מנהלת רפואית מחוזית ד"ר אריאלה פרמדר, מנהל המגזר החרדי במכבי ר' בן ציון פדר מנהלת מרחב פתח תקווה במכבי גב' דליה בן יעקב, מנהל רפואי מרחבי ד"ר משה בן ארצי, סגנית מנהלת המרחב גב' ריבי ליבר, מנהלת מרכזים רפואיים הדר גנים ונוף נחלים גב' מורן רגב, וסגן מנהל מרחב פתח תקווה ר' שמעון ברגמן ומנהלים נוספים.

את המזוזה קבע ראש ישיבת "אור ישראל" הגאון רבי יגאל רוזן שליט"א, שנשא דברים על חשיבות האמונה ברפואה ושיבח את העשייה של מכבי. הגאון שליט"א הודה בשם כל תושבי השכונה להנהלת מכבי, ציין לשבח את פעילותו של ר' שמעון ברגמן לטובת התושבים ובירך ש"תמשיכו לעשות דברים גדולים בפתח תקווה".

רב קהילת קהל חסידים בקרית בעש"ט הגאון רבי יקותיאל רוזנבוים שיבח את מכבי בהיותה מקדישה משאבים ותשומת לב לתזונה בריאה ונכונה, שזו חובתו של כל אדם לשמור על כך.

חבר הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג: "כנציג ציבור אני מרגיש צורך להודות למכבי על פתיחת המרכז החדש. מכבי דואגת לרווחת ולזמינות חבריה בכל שלבי הטיפול הדרוש להם". לאחר מכן הודה לראש המחוז על פעילותה למען קידום הבריאות בעיר.

חבר הנהלת מכבי הרב חיים פרוינד: "פתיחת המרכז היום הוא חזון שהתממש. מכבי הייתה הראשונה בפתיחת המרכזים הרפואיים בפתח תקווה ביוזמת הגאון רבי  יגאל רוזן שליט"א, ובאמת רואים את הפריחה של כלל המרכזים הרפואיים בשכונה".

בטקס גזירת הסרט כובדו ראש העיר מר רמי גרינברג, ראש מחוז השרון במכבי ד"ר אנג'לה עירוני ומנהלת המרחב גב' דליה בן יעקב.

ראש מחוז השרון, ד"ר אנג'לה עירוני: "מדובר בבשורה משמעותית לתושבים בשכונת הדר גנים שיכולים לקבל את שירותי הבריאות האיכותיים, המקצועיים והנגישים ביותר. מכבי תמשיך לדאוג לבריאות כלל החברים בפתח תקווה".

מנהל המגזר החרדי במכבי, ר' בן ציון פדר: "החוט המשולש לא במהרה ינתק – אנו מברכים היום על שלושה מרכזים רפואיים עם כל השירותים הנצרכים לאוכלוסייה בשכונה. היינו אצל רבני העיר עם ר' שמעון ברגמן וכולם ציינו את המסירות והדאגה שלו לחברי מכבי. אין ראוי ממנו לתפקיד של סגן מנהל המרחב". כמו כן הקריא את מכתבו של רב העיר פתח תקווה, הגאון רבי מיכה הלוי שליט"א, שנבצר ממנו להשתתף באירוע, בו בירך על פתיחת המרכז החדש ושיבח את מכבי ש"נותנת שירות להפליא בעירנו בכלל ובשכונות אלו בפרט". רב העיר כתב עוד: "יישר כוח לידידי חבר מועצת העיר הרב שמעון ברגמן סגן מנהל המרחב במכבי".

את האירוע הנחה סגן מנהל מרחב פתח תקווה במכבי ר' שמעון ברגמן בדבריו ציין כי האירוע מהווה "ציון דרך משמעותי בהתפתחותה של הרפואה בפתח תקווה" וכי מכבי בעיר היא "מעצמה של בריאות". הרב ברגמן הודה למשתתפים שהגיעו ולצוות הרפואי במרכז החדש ובסניפים הנוספים בעיר על שעושים מלאכתם נאמנה.



0 תגובות